banenr

Storia di marca

a storia di a so surella

Steven, chì hè natu in u 1981, hè u fundatore diio sorellaI so genitori cuminciaru a so attività di bicicletta in 1989. Cum'è a famiglia di l'affari, sò sempre occupati cù u travagliu, anu pocu accumpagna à u so zitellu.Steven pò sempre capisce e difficultà di i so genitori, ma sempre aspetta l'accumpagnamentu di i so genitori da u so core.

Quandu Steven divintò un adultu, hà ereditatu l'industria di a bicicletta da i so genitori.In u 2003, hà innuvatu è sviluppatu a bicicletta di carica.Hà cridutu chì a bicicletta di carica hè un tipu di cordone umbilicale di a vita, chì pò purtari u nostru amatu (it) à u locu chì vulemu andà, per vede u paisaghju chì vulete vede.

yoyo
YOYO Sister (9)
YOYO Sister (6)
YOYO Sister (3)
YOYO Sister (2)
YOYO Sister (5)

In u 2015, avia duie figliole.Da u mumentu chì i zitelli nascìu, Steven hà decisu chì ancu s'è u travagliu hè impegnatu è duru, ùn lasciarà mai chì e so figliole sò u listessu cum'è quandu era zitellu, avè l'amore di i genitori, ma mancanu l'accumpagnamentu.A carriera è l'accumpagnamentu hè cumpatibile, esprimendu u so amore per i zitelli, a vita è u travagliu per azzione.

I zitelli sò naturalmente attivi, piace à vede u paisaghju naturali, piace à spiegà, piace à fà shopping, piace à andà à picnic, piace à andà à a scola, li piace chì i so genitori accumpagnanu in questi mumenti preferiti!

_S7A2289

In 2021, in ordine à prumove u cuncettu di viaghju verde, genitori accumpagna i so figlioli à crisciri, a sora European marca yoyo hè statu prumuvutu cù dui figlioli cum'è u prototipu.A bicicletta di carica ùn hè più solu un strumentu di trasportu cunvene per a vita, ma u sustenimentu emutivu di a cura di i nostri figlioli è amassi a vita.Implementa sti cuncetti in i nostri prudutti, studia a sicurità di a bicicletta per prutege i zitelli, studia l'estetica per adattà à a ricerca di moda di i ghjovani genitori.

YOYO Sister (7)
YOYO Sister (10)

Advocacy core: immerse in e biciclette di carica più sicure è di moda, accumpagna i zitelli più preziosi per cresce, è dà à voi chì amate più a vita.


Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi