banner

nutizie

A fiera di HangZhou Ta in lugliu di u 2022, induve e nostre biciclette di carica anu attiratu l'ochji di i visitatori.

Què hèNingbo Nanyang Vehicle CO. Ltd,chì si trova in No.8 Huapeng Road, Kandun Street, Cixi City, Zhejiang, China.Semu un grande fabricatore di biciclette di carica è tricicli in Cina, cù più di 20 anni di sperienza in a produzzione di biciclette è tricicli.Avemu assistitua fiera di HangZhou Tain lugliu, 2022, induve u nostrubiciclette cargoanu attiratu l'ochji di i visitori.Un gran numaru di amanti di l'animali è di i cummercianti di animali anu dimustratu un grande interessu in i nostri biciclette. rivende e biciclette, chì era veramente inesperu.

Bicicletta Elettrica Cargo Triciclu Ebike Cargo à trè Roti

Quì mi piacerebbe solu presentàa storia di a marcaà tutti voi : l'idea hè vinuta da u nostru fundatore di a marca.Un ghjornu, li vinni una idea interessante: Cumu pudemu cavalcà cù i nostri amichi inseme, cum'è cù i nostri membri di a famiglia?Probabilmente pudemu disignà un mudellu speciale per l'animali?Iè!Allora avemu cuncepitu e biciclette è pruduciutu, ancu aghjurnatu per volte cù a discussione di parechji rivenditori in casa è in l'esteru. In u risultatu, u nostru novu mudelluUB9035Lhè mostratu avà, cù una nova marca SORELLA YOYO, chì significa amore, crescita è Accumpagnà.Tutte e biciclette sò prodotte da travagliadori sperimentati in a nostra fabbrica in CiXi, da a preparazione di a materia prima, a saldatura, a pittura à l'assemblea.Ogni passu di a produzzione hè strettamente ispezionatu per assicurà a so qualità è a sicurezza.Sicondu u feedback di HangZhou Ta Fair,Avemu aghjurnatu i mudelli di novu cù qualchi suggerimenti dispunibili da l'amatori di animali.

In u mesi dopu, assisteremua 21th Asia Pet Fairsi terrà in ShenZheng da u 31 d'Agostu à u 3 di Settembre di u 2022, chì hè a più grande fiera di animali domestici cù marche famose è prudutti freschi in u mondu.Avemu fiducia in a nostra marca YOYO SISTER è e biciclette cargo seranu i riflettori à u spettaculu!Spergu chì ogni animali pò pussede una bicicletta fresca!


Tempu di post: Aug-10-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi