banner

nutizie

Un novu studiu in u Regnu Unitu dimostra l'incredibile utilità di e biciclette di carica cum'è un novu mudellu per e spedizioni in cità.

E biciclette di carica ponu furnisce e merchenzie in cità più rapidamente cà i furgoni, eliminendu tunnellate di gas di serra è riducendu a congestione à u stessu tempu, secondu un novu studiu da a carità climatica Possible è l'Academia di Viaghju Attiva di l'Università di Westminster.
Ghjornu dopu ghjornu tristu in e cità di u mondu, i furgoni di consegna tremanu è sputanu a strada per e strade di a cità in u mondu cunsegna pacchettu dopu pacchettu.Spingendu emissioni di carbonu in l'ambiente, snarling u trafficu parchendu quì, quì, è in ogni locu, cumpresi, ammettimu, più di uni pochi di piste ciclabili.

Un novu studiu in u Regnu Unitu dimostra l'incredibile utilità di e biciclette di carica cum'è un novu mudellu per e spedizioni in cità.
U studiu hè intitulatu a Promessa di LowCarbon Freight.Compara e spedizioni utilizendu dati GPS da rotte pigliate da e biciclette di carica Pedal Me in u centru di Londra à i furgoni tradiziunali di consegna.

Sicondu u rapportu, ci sò 213.100 furgoni chì, quandu sò parcheggiati fora, occupanu circa 2.557.200 metri quadrati di spaziu stradale.
"Truvemu chì u serviziu realizatu da i cicli di trasportu Pedal Me hè una media di 1,61 volte più veloce di quellu realizatu da furgone", leghje u studiu.
Se u 10 per centu di e spedizioni tradiziunali di furgoni sò stati rimpiazzati da e biciclette di carica, sviaria 133.300 tunnellate di CO2 è 190,4 kg di NOx annu, senza parlà di a riduzione di u trafficu è a liberazione di u spaziu publicu.

"Cù stimi recenti da l'Europa chì suggerenu chì finu à u 51% di tutti i viaghji di merci in e cità puderanu esse rimpiazzati da una bicicletta di carica, hè rimarchevule per vede chì, se ancu una parte di stu turnu accadissi in Londra, seria accumpagnatu da Non solu una riduzione drammatica di l'emissioni di CO2, ma cuntribuisce ancu à una mitigazione considerableu di i risichi da a contaminazione di l'aria è di i collisioni di u trafficu stradale, mentre chì assicurendu un sistema di trasportu urbanu efficiente, veloce è affidabile ", hà dettu Ersilia Verlinghieri, ricercatore senior in l'Active Travel Academy.
In solu 98 ghjorni di u studiu, Pedal Me hà deviatu 3,896 Kg di CO2, facendu chjaru chì e biciclette di carica furnenu un benefiziu climaticu massivu mentre chì à u stessu tempu dimustrava chì i clienti puderanu esse serviti bè, se micca megliu cà u mudellu tradiziunale.
"Concludemu cun alcune raccomandazioni chjave per sustene l'espansione di u trasportu di biciclette di carica in Londra è migliurà e nostre strade per parechji chì anu sempre difficultà per aduprà in modu sicuru", cunclude u rapportu.


Tempu di posta: 31-aug-2021
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi